torsdag 3 juli 2008

Mera alpvyer

Så har livet här nere börjat visa sig från den sidan det troligen kommer att ha några månader framåt. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag inte kommer att ha något direkt överskott på sömn när sommaren är slut. Konstant sömnbrist tycks vara standard om man ska försöka hinna med både jobb och socialt liv. Skulle säkert vara bättre om jag hade sovit lite på mina lediga dagar, men klättra och vandra är liksom mycket roligare =) Bilderna nedan är tagna påväg till klättringen på en dag med riktigt skönt väder!

Utsikten från predikstolen (som jag tycker rätt bra om) kan ju slänga sig i väggen.... =)
Alpblommor och berg

Gul blomma framför klätterväggen
Schweizisk ko i schweizisk miljö

2 kommentarer:

emanuel sa...

mmm..... ingen dålig utsikt inte, förstår om du vantrivs:P
du får väl sova när det regnar :P

Anonym sa...

Åhhh, andra bilden var jättefin ju! Den gillade jag bäst =)