onsdag 2 april 2008

Möte och Uppsalafoton

Har idag försökt att ha möte med min friluftssektion. Efter ett väldigt bra möte tidigare i våras hade jag stora förväntningar, som tyvärr dog när uppslutningen var liten och engagemanget begränsat. Lyckligtvis var jag inte ensam om att tycka detta, så vi ska försöka ha ett nytt möte nästa vecka.... får se om det går bättre.

Efter mötet roade jag mig i alla fall med att gå runt och fota lite i uppsala och fick några hyfsade bilder. Jag känner mig lite papparazzi när jag står och fotar folk på öppen gata =)

Har förresten fixat så att alla som vill kan kommentera nu. Vore skoj om ni som läser bara kan lämna en kommentar att ni gör så, är alltid skoj att veta hur många som tittar menar jag

Kände mig inte mindre papparazzi när jag fotade poliser =)
Utsikt över fyrisån. Uppenbarligen har inte kommunen tagit in julbelysningen än....
Norrlands nation by night

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser din blogg!!! Trogen syster :)

emanuel sa...

trogen bror läser också bloggen... mycket trevli, bra att ud kommit igång med det..