lördag 26 april 2008

Klättring och grillande

Har idag varit ute och klättrat större delen av dagen och som vanligt var det underbart, adrenalinet från ledklättringen sitter fortfarande i 6 timmar efter! Efter klättringen var det grillning som gällde, även den klart skön!
Försökte också fota lite, men tyvärr lyckades motljusskyddet på kameran hamna snett under mitt avancerade försök att fira ner mig på halva väggen för att fota, med resultatet att alla bilderna har svarta kanter och är ganska oanvändbara. Några acceptabla bilder fick jag dock.

Carro crimpar på ~10 meters höjd
Erik på väg upp
Min fot och en liten höjdkänsla från min fotoplats
Väntande klättrare och en säkrare med goda råd
Förutom grilla så röktes det även vattenpipa utanför studentkorridorerna
För tidig majbrasa....

Inga kommentarer: