söndag 13 april 2008

Regning söndag

Så var det äntligen dags för ett nytt inlägg till bloggen. Var igår ute på stan och fikade och fotade lite. Blev inte så många foton eftersom batteriet började ta slut ganska fort. Måste också erkänna att ett av de snyggaste fotona under dagen var på mig, vilket ju innebär att det inte var jag som tog det... Men men, jag har länge behövt en bra bild på mig själv, och lite blommor och en cyklist fick jag till i alla fall =)

Nu är det dags att kolla om det blir något av med våran korridorspannkakslunch, det verkar lite väl lugnt ute i korridoren för att det ska blir något av den idéen tyvärr....

Blommor nedanför slottet
Mera blommor, denna gång med Carolina som bakgrund
Lyckades med att pricka skärpan precis som jag ville ha den på denna cyklist

1 kommentar:

emanuel sa...

såg att det blev en pankakslunch iaf, trevligt