fredag 2 maj 2008

Växter och sådant

Sista april à la Uppsala-varianten är nu avslutad. Roligt var det, men sliten blir man. När jag orkar sortera igenom alla bilder jag tog med olofs kamera ska jag lägg upp några av dessa....

Spenderade några timmar av gårdagen med att cruisa runt i hågadalen tillsammans med kameran och fota allt mellan himmel och jord (ganska bokstavligen talat).

Grön växt med regnvattnet fortfarande kvar (observera också treklövern i bakgrunden)
Blåsippor fanns det gott om i skogen
Stiliserad del av förra bilden. Jag gillar att blommans reliefer syns så tydligt!
Låg en rätt bra stund i mossan, tittade på moln och filosoferade över livet.... samt tog detta foto
Hittade även en buske med mycket vackra vita blommor

2 kommentarer:

emanuel sa...

fota :) fota mer och lägg ut :D kul att se, hur gick det med din idé att alla barn skulle vara på ett veckoprojekt?

Anonym sa...

Fina bilder :) du, jag ska göra lite reklam för din blogg i min blogg någon dag... för att sprida den lite :)