måndag 5 maj 2008

Uppsalapaparazzi

Drygt 100 foton på ca 2 kvällstimmar igår (och det var bara med min kamera), var resultatet av att jag var ute och lekte paparazzi i Uppsala med Linda igår. Väldigt roligt, även om jag inte är helt nöjd med resultaten. Jag vet dock inte om det beror på fotografen (dvs mig), miljön, eller kameran... ska bli intressant att jämföra foton senare för att se hur min olympus E510 står sig mot nikons d60... spännande! Några bra bilder blev det i alla fall och dom första jag hunnit putsa till kommer här:

Fyrisån låg spegelblank, ljuset var snyggt (men svårt) och blommorna vackra
Domkyrkan speglar sig i ån
Restaurang invid ån med krykan som backdropp. Gillar stark ljuset på kyrtornen
Vi hamnade slutligen på ett café på stan, men behövde ju inte sluta fota för detta

Inga kommentarer: