tisdag 13 maj 2008

Ågelsjönklättring

Under den gångna helgen var jag och ett klättergäng utanför Norrköping för att klättra vid Ågelsjön. Mycket fin natur och skön klättring, det var definitivt inte sista gången jag åkte dit. På fotovägen vart det inte så jättemycket roligt, och jag avslutade med att tappa bort mitt linskydd till kameran... surt...

Nu borde jag egentligen gå och sova, men frågan är om vitsten av att gå och lägga sig när korridoren ovanför har fest och jag har dr Boombay dunkades i rummet.... suck....
Ett glatt och förväntansfullt gäng påväg mot norrköping
Sven ledklättrar 'Nollan' 6-/6 och jag står på toppen och fotar
Fortfarande Sven och fortfarande samma led
Klättergänget på svaplattan i söndagssolen
Ågelsjön i kvällsljus
Ågelsjön och våra rep i en enkel men ganska trevlig komposition

1 kommentar:

Maria Lindstam sa...

Vilka fina kort!! Finns en grupp på facebook som heter Ågelsjön Lovers, gå gärna med där och dela med er av bilderna! :)

/Maria Lindstam